21 Ekim 2013 Pazartesi

ÇOK AMA ÇOKKKK YAKINDA... MEMLEKET SİNEMALARINDA.



   Anneee... Bugün bize yeni öğretmen geldi... Ama türbanlı.
— Eh kızım bir tek sizin sınıfın öğretmeni türbansızdı şimdi tamam oldu... Peki, Sevil öğretmen ne oldu?
—Türban takmam dediği için Karsa tayin ettiler..
....
- Anneee, bugün öğretmen bana yine zayıf verdi..
- Dersini mi bilemedin?
- Bildim ama... Herkes diyor ki türban takmadığım içinmiş...
- Eh kızım alırız bir türban okula girerken takarsın...
- Tamam anne...
...
- Anneee
- Ne var kızım?
- Öğretmen bugün bana yine zayıf verdi...
- Neden kızım başında türbanın yok muydu?
- Vardı ama... Arkadaşlarım diyor ki..
- Ne diyorlar?
- Senin annen türban takmıyor da onun için zayıf aldın diyorlar...
- Eh kızım ne yapalım ben de akşamları seni almaya gelirken türban takar gelirim...
...
- Anneee...
- Ne var kızım?
- Büşra benle alay ediyor...
- Ne diyor?
- Eskiden biz okullara türbanı çıkarır girerdik şimdi siz ana - kız takıp giriyorsunuz diyor.
-Sen ona uyma kızım... Söyledikleri de yalan değil zaten...
...
- Anne
- Efendim cocuğum...
- Bugün erkekler sınıfından bir çocuk bizim sınıfın kapısından içeri baktı diye okuldan atıldı...
...
- Anneeee...
- Efendim yavrum...
- Babam neden evleniyor?
- Terfi etmek için kızım... Tek karısı olanları terfi ettirmiyorlar da...
...
Anneee..
- Ne var kızım?
- Öğretmen yine kızdı bana
- Neden kızım?
- Annen okula tek başına gelmesin, yanında erkek olmadan evden dışarı çıkmasın diyor...
- Haklı kızım, bunda sonra baban gelip alır seni...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder